El primer Training of Teachers del projecte FoSaMed se celebrarà a l'estiu a Barcelona

Publicat el: 17/05/2022

Del 17 al 22 de juliol, se celebrarà a Barcelona el primer workshop presencial de formació de professors marroquins que formen part del projecte europeu FoSaMed (Enhancing Food Safety in the Mediterranean). L'objectiu principal d'aquest projecte és la implementació d'un Màster en Seguretat Alimentària en 4 universitats marroquines, amb la col·laboració de professors-investigadors de 3 universitats europees amb reconeguda trajectòria en aquesta matèria; entre elles, la Universitat de Barcelona.

En aquest workshop, els professors marroquins rebran principalment formacions pràctiques de laboratori i sessions formatives dinàmiques dissenyades per transmetre coneixements i tècniques que puguin implementar-se després en el Màster de Seguretat Alimentària. Professors-investigadors de l'INSA-UB estan col·laborant activament amb aquest projecte.

Si vols saber-ne més, pots visitar la plana web oficial de FoSaMed.