Efectes de la pandèmia en l'alimentació i l'estil de vida dels estudiants i professionals de ciències dels aliments

Publicat el: 28/04/2021

Diversos estudis realitzats en diferents poblacions han mostrat que moltes persones han adoptat una alimentació i un estil de vida poc saludables durant la pandèmia per COVID-19.
No obstant això, fins al moment no s'havia analitzat de quina manera la pandèmia va afectar l'alimentació, el somni, els patrons d'activitat física i l'estil de vida abans i durant el confinameinto dels estudiants i professionals de diferents disciplines de les ciències dels aliments, subgrup de població específic amb un coneixement esperat en la gestió de l'alimentació, la salut i l'estil de vida.
Els resultats d'aquest estudi han estat publicats a la prestigiosa revista Nutrients: Article complet.