Premis tesis doctorals CCNIEC

Publicado el: 31/01/2023

Com cada any, el Centre Català de la Nutrició de l'Institut d'Estudis Catalans, premia l'excel·lència a diferents treballs del camp de la nutrició. Ja siguin iniciatives per a la millora de l'alimentació en la població, innovació en productes alimentaris o bé a les millors tesis doctorals de l'àmbit agroalimentari. Aquest any dues tesis provinents de membres de l'INSA han sigut premiades. La tesi de la Dra. Beatriz Quintanilla amb títol "Development of innovative analytical strategies for olive oil quality and authenticity assessment" dirigida per les directores Dra. Stefania Vichi i Dra. Alba Tres Oliver del grup Libifood - Lípids i compostos bioactius (cadena alimentaria i salut). I també la tesi de la Dra. Sara Castro Barquero del grup de recerca en medicina interna amb títol "Effects of dietary polyphenol intake on metabolic syndrome, body composition and obesity-related inflammation" dirigida pels directors Dr. Ramon Estruch i la Dra. Anna Tresserra. Moltes felicitats a les dues.