El V Congrés Internacional de Patrimonis Alimentaris a La Pedrera

Publicado el: 19/06/2019

Josep Roca, del celler de Can Roca sera I' encarregat d'inaugurar el congrés amb la conferencia Geograha física i geograha humana. Sobre gastronomía i sostenibilitat. Una conferencia inaugural plena d'intencions que anira seguida d'una taula rodana sobre polítiques en favor de les cultures alimentaries ambla presencia de membres d'universitats nacionals i internacionals com la URGN de Brasil, la Université de Toulouse Jean-Jaures de França o la Taylor's University Lakeside Campus de Malasia.

Durant el congrés, que s'allargara fins al divendres 21 de juny, es realitzaran més de 150 comunicacions oraIs sobre temes vinculats a I'eix tematic del congrés i diverses tau les rodones, entre les quals en destaca, per exemple, la de Oui, que i com es difonen i comuniquen els missatges de valorització del patrimoni alimentari, moderada pel director de la Fundació Alícia, Toni Massanés, o Polítiques públiques en favor de cultures alimentaries amb la participació del prestigiós socioleg Jean-Pierre Poulain.
La informaicó completa de les intervencions pot consultar-se aquí: El V Congrés Internacional de Patrimonis Alimentaris a La Pedrera