Ajudes per a contractes predoctorals per a la formació de doctors 2022

Publicado el: 09/01/2023

L’INSA anuncia la convocatòria de 6 contractes predoctorals del Ministeri de Ciència i Innovació. Aquestes ajudes tenen com a objectiu la formació de doctors mitjançant el finançament de contractes laborals, sota la modalitat de contracte predoctoral, a fi que el personal investigador en formació realitzi una tesi doctoral associada a un projecte de recerca finançat per les ajudes per a projectes de R+D que s'executin en un centre de recerca que hagi obtingut una acreditació d'Excel·lència Severo Ochoa i Unitats d'Excel·lència María de Maeztu, del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats. Els 6 contractes predoctorals es dividiran en les tres principals línies de treball de l'INSA:

1. Food Diet and Health
    • Àrea ciència i tecnologia dels aliments, relativa a les ciències agrícoles.
    • Àrea ciència i tecnologia dels aliments, relativa a la salut.
    • Àrea ciències socials, relativa a l'antropologia social i a la sociologia.
  2. Food Control
  3. Food Innovation and Sustainability
    • Àrea ciència i tecnologia dels aliments, relativa a les ciències agrícoles.

El termini de presentació de convocatòries serà des del dia 12 fins el 26 de desembre a les 14.00 via l’aplicació RUS (Registre Unificat de Sol·licitants) del Ministeri de Ciència i Innovació.

Per a més informació:
aei.gob.es/convocatorias/buscador-convocatorias/ayudas-contratos-predoctorales-formacion-doctoresas-2022