Oberta la convocatòria de Foment de la Recerca Interna INSA FRI2021

El dia 14 de març de 2022, el Consell de Direcció de l’Institut de Nutrició i Seguretat Alimentària de la UB va aprovar la convocatòria d'ajuts per estimular la colꞏlaboració entre els investigadors de diferents grups de l’Institut, promovent l’elaboració de projectes de recerca originals i innovadors, convocatòria de projectes FRI 2021.

El suport es concretarà en l’atorgament als projectes guanyadors d’una subvenció de 9000€ a cadascun d'aquests, que permeti desenvolupar els objectius del projecte, amb una durada d’un any.

Tant la convocatòria com els formularis de sol·licitud poden consultar-se a la web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació.