Ajuts per al foment de la publicació en accés obert

El dia 4 de març de 2021, el Consell de Direcció de l’Institut de Nutrició i Seguretat Alimentària de la UB va aprovar la convocatòria d’ajuts INSA-UB per al foment de la publicació en accés obert. L’objectiu dels ajuts és potenciar la difusió de coneixement en revistes que permeten l’accés a les publicacions sense necessitat d’estar-hi subscrit i que, a més, en molts casos permeten la reutilització. Aquests ajuts s’emmarquen en la política de suport a la lliure difusió del coneixement.
Podeu trobar la totalitat de la convocatòria i els formularis de sol·licitud a la pàgina web de l'Oficina de Recerca de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació.