Reunió de socis FoSaMed en Évora per fer balanç del primer any del projecte

Publicat el: 13/05/2022

En una intensa jornada de dos dies de durada, els socis que participen del projecte FoSaMed (Enhancing Food Safety in the Mediterranean) -entre els quals es troben professors i investigadors de l'INSA-UB- han fet un balanç de les activitats dutes a terme durant el primer any d'aquest. A més de revisar i perfeccionar el programa del Màster, han perfilat el Training of Teachers (ToT) i també han definit un seguit d'activitats formatives en línia per als professors que impartiran classes en el Màster.

Recordem que el projecte FoSaMed és un projecte europeu que té com a objectiu principal desenvolupar i implementar un programa de Màster en Seguretat Alimentària en 4 universitats marroquines, qualificant als acadèmics marroquins perquè apliquin metodologies d'ensenyament modernes i innovadores, fent costat als Institus d'Educació Superior (IES) marroquins en el disseny d'aquest programa de Màster associat a la recuperació i promoció de la dieta mediterrània tradicional i a les cadenes curtes de subministrament d'aliments, contribuint així amb una educació superior inclusiva, que integri a grups desfavorits, com ara les dones, les poblacions rurals i els refugiats, i els hi doni un accés equitatiu al coneixement i a les oportunitats que aquest comporta. La Universitat de Barcelona, la Universitat d'Évora i la UNIMED participen com a socis promotors d'aquest ambiciós projecte.

Si voleu conèixer-ne més, podeu clicar aquest enllaç: FoSaMed.