Projecte "Què i Com Menjar Durant el Càncer"

Publicat el: 31/01/2020

Una bona alimentació és essencial a l’hora de garantir un bon estat nutricional que permeti tolerar els tractaments oncològics. En el projecte també hi col·laboren la Xarxa Audiovisual Local (XAL), la Fundació Alícia, l’Institut Català d’Oncologia (ICO), l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) i l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV). L'acte va tenir lloc el 30 de gener 2020 i es va fer a la seu de la Xarxa Audiovisual Local (XAL). La Xarxa Audiovisual Local produirà, emetrà i difondrà continguts audiovisuals i accions relacionades amb l’alimentació durant el tractament del càncer en persones adultes. Aviat hi podreu trobar més informació a la web menjardurantelcancer.cat del projecte.