Projecte de recerca del grup de recerca Autoimmunitat, Immunonutrició i Tolerància, guardonat per La Marató de TV3

Publicat el: 14/06/2021

En aquest ambiciós projecte, anomenat "Impacte de la infecció i la vacunació materna del SARS-CoV-2 sobre els anticossos de la llet materna, els compostos bioactius de la llet i la salut maternoinfantil (MilkCORONA)", participaran 3 centres: Institut d’Agroquímica i Tecnologia d’Aliments de Paterna CSIC (Dra. M. Carmen Collado Amores), Universitat de Barcelona, INSA, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació (Dr. Francisco José Pérez Cano) i Fundació Privada Institut per a la Recerca i la Docència Sant Joan de Déu (Dr. Carles Lerín Martínez).

• © 2024 Universitat de Barcelona - Campus de l'Alimentació de Torribera | Tel.: 934 031 980

Disseny i SEO: www.comunic-art.com web