Investigadors INSA participen en el projecte Erasmus+ FoSaMed

Publicat el: 28/07/2021

Amb una durada de gener de 2021 a gener de 2024, el projecte FoSaMed reuneix Instituts d'Ensenyament Superior (IES) marroquins que promouen l'educació inclusiva a través del desenvolupament de plans d'estudi i la formació de professors en matèria de seguretat alimentària, a saber, l'Institut Agronòmic i Veterinari Hassan II (IAV), l'Escola Nacional d'Agricultura (ENA), la Universitat Ibn Tofail (IBN) i la Universitat Mohamed I (UMP), que rebran el suport del coordinador del projecte, la Universitat de Évora (UEVORA), juntament amb la Universitat de Barcelona (UB) i la Unió d'Universitats del Mediterrani (UNIMED).

Els acadèmics marroquins rebran formació sobre metodologies d'ensenyament modernes i innovadores amb la finalitat de dissenyar un programa de màster que 1) promogui la dieta mediterrània tradicional 2) s'associï a les cadenes curtes de subministrament d'aliments 3) promogui una educació superior inclusiva implicant grups desfavorits, com les dones, les poblacions rurals i els refugiats, i donant-los igualtat d'accés al coneixement i a les oportunitats.

Nombrosos investigadors de l’INSA estan implicats en col·laborar activament en el projecte, i els professors membres de l’equip inclouen:
-Dra. Susana Guix
-Dra. Maria Izquierdo
-Dra. Rosa M Lamuela
-Dra. Ma. Luz Latorre
-Dr. Rafael Llorach
-Dra. Montserrat Riu
-Dra. Mireia Urpi
-Dra. Carmen Vidal

Si voleu conèixer més sobre aquest projecte, podeu visitar la seva web: FoSaMed - Enhancing Food Safety in the Mediterranean