II Workshop Càtedra UB-DANONE "Probiòtics i greix làctic: actualització nutricional i tecnològica".

Publicat el: 23/05/2019

La jornada comptarà amb les ponències de Miquel Moretó del Departament de Bioquimica i Fisiologia de la Universitat de Barcelona, Ascensión Marcos, Presidenta de la Federación Española de Sociedades de Nutrición, Alimentación y Dietética (FESNAD) i directora del Grupo de Inmunonutrición del Dpto. de Metabolismo y Nutrición. Instituto de Ciencia y Tecnología de los Alimentos y Nutrición (ICTAN), Javier Fontecha del Instituto de Investigación en Ciencias de la Alimentación (CIAL, CSIC-UAM) i Montserrat Andreu del Departament de Research & Innovation de DANONE. Es fomenta la participació dels estudiants dels graus, màsters i doctorat amb un concurs d'infografies sobre qualsevol aspecte relacionat amb la microbiota, els probiòtics o la grassa làctica i amb un concurs de receptes culinaries que contigui com ingredient el iogurt. En tots dos concursos es pot participar individualment o en equip de fins a 3 persones. els guayadors rebran un premi consisten en 100 € i un lot de productes DANONE. Segons les Bases del Concurs.
La inscripció a la Jornada la podeu fer en aquest formulari.

• © 2024 Universitat de Barcelona - Campus de l'Alimentació de Torribera | Tel.: 934 031 980

Disseny i SEO: www.comunic-art.com web