Publicacions de la LERU

Publicat el: 19/07/2017

Des de l'INSA-UB ens complau difondre les dues darreres publicacions de la Lliga Europea d’Universitats de Recerca (LERU) en les que han col·laborat els representants de la Universitat de Barcelona. En aquesta ocasió, el darrer document d’assessorament publicat per la LERU, sota el títol de “Beyond the Horizon: LERU’s views on the 9th Framework Programme for Research and Innovation”, és la contribució de les universitats que formen aquesta associació a la identificació de les perspectives i necessitats a les que hauria de donar resposta el finançament del proper programa marc per a recerca i innovació.

Per la seva banda, l’article de posicionament sobre Productive interactions: societal impact of academic Research in the knowledge society” aprofundeix en la col·laboració entre experts de diferents disciplines acadèmiques i entre entitats d’àmbits diferents per tal de generar coneixement amb valor i impacte per a la societat.

Us recordem que totes les publicacions de la LERU es poden també consultar en obert en el seu portal web.