Els metabòlits derivats del consum d'oli d'oliva es transmeten verticalment a través de la lactància

Publicat el: 23/05/2022

La realització d'aquest estudi va ser possible gràcies a la feina conjunta d'investigadors dels grups de recerca Antioxidants Naturals: Polifenols i Autoimmunitat, Immunonutrició i Tolerància (AIT), tots dos de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, amb el finançament rebut a través dels ajuts al Foment de la Recerca Interna (INSA FRI-2020).
Si vols llegir l'article, pots clicar el següent enllaç: Nutrition during pregnancy and lactation: New evidence for the vertical transmission of extra virgin olive oil phenolic compounds in rats.