El Dr. Josep Boatella presenta el llibre "Antecedents de la indústria dietètica a Espanya. Aliments-medicaments"

Publicat el: 30/05/2022

Sota l'Editorial Universitat de Barcelona i amb pròleg de Jaime Casas Pla, el Dr. Josep Boatella publica el llibre titulat "Antecedents de la indústria dietètica a Espanya. Aliments-medicaments", en què fa una recopilació històrica i gràfica dels preparats dietètics, des de la segona meitat del segle XIX fins a l'actualitat. Així mateix, aquest llibre pretén donar reconeixement als professionals pioners de la indústria dietètica i alimentària del nostre país.

Més informació sobre el llibre: Antecedents de la indústria dietètica a Espanya. Aliments-medicaments.