Dues investigadores INSA reben el premi a la millor Tesi Doctoral atorgat pel CCNIEC

Publicat el: 28/01/2022

El passat 21 de gener de 2022, les investigadores INSA-UB, Dra. Anallely López Yerena (Grup de Recerca "Antioxidants Naturals"), i Dra. Nicole Hidalgo Liberona (Grup de Recerca "Biomarcadors i Metabolòmica Nutricional dels Aliments") han rebut el premi CCNIEC 2021 a la millor tesi doctoral atorgat pel Centre Català de la Nutrició - Institut d'Estudis Catalans (CCNIEC).

La Dra. López Yerena ha presentat la tesis "COMPOSTS FENÒLICS PROMOTORS DE LA SALUT EN L'OLI D'OLIVA VERGE EXTRA: UN ESTUDI INTEGRAT DE LA SEVA CONCENTRACIÓ I BIODISPONIBILITAT", mentre que la Dra. Hidalgo Liberona ha presentat la tesi "EFECTE DE LA QUALITAT DE LA DIETA GLOBAL EN EL PROCÉS D'ENVELLIMENT UTILITZANT DIFERENTS ESTRATÈGIES PER A AVALUAR L'EXPOSICIÓ DIETARIA EN UNA POBLACIÓ DE GENT GRAN".

Podeu ampliar aquesta notícia en la web del CCNIEC.